הליכוד על לפיד וגנץ: "האהדה הגדולה לראש הממשלה מפריעה להם"

    איתי גדסי No Comments on הליכוד על לפיד וגנץ: "האהדה הגדולה לראש הממשלה מפריעה להם"

    במהלך סיור הפתע שערך ראש הממשלה בשוק התקווה בתל אביב, שם התקבל באהדה אדירה מכל מבקרי וסוחרי השוק,. אירעה תקרית שולית בה אישה זרקה עגבניה לעבר פמליית ראש הממשלה, גנץ מיהר לגנות ולנפח את האירוע, בליכוד הגיבו בזעם: "אחרי שהאשימו את ראש הממשלה נתניהו בבגידה במדינה והפיצו עליו את עלילת הבוטים השקרית שהתרסקה אחרי שעתיים, לפיד וגנץ ממשיכים לנהל קמפיין שקרי ומכוער"

    נתניהו בסיור בשוק התקווה בתל אביב היום צילום: פלאש 90
    11:21
    02.05.24
    אבי רבינא ואיתי גדסי No Comments on "צימאון גדול": מנהל ארגון הקירוב מספר על תופעה מרגשת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך סיור הפתע שערך ראש הממשלה בשוק התקווה בתל אביב היום (שלישי) שם זכה לאהדה רבה מכל מבקרי וסוחרי השוק בקבלת פנים חמה שטרם נראתה כמותה בציבוריות הישראלית בשנים האחרונות, אך סרטון שלא ידוע מי הפיץ אותו, בו נראית זריקת עגבנייה על ידי אישה לעבר הפמליה של ראש הממשלה. יו"ר כחול לבן בני גנץ רץ במהירות לגנות את זריקת העגבניה, אירוע שאף אדם בשוק לא שם לב אליה פרט למאבטחים.

    מהליכוד נמסר בתגובה לפרובוקציה המכוערת של לפיד וגנץ: "99.9% תמיכה בראש הממשלה נתניהו בשוק התקווה מאוד הפריעו לבני גנץ, אז הוא הוציא לתקשורת סרטון על 0.1% – ואחר כך עוד מיהר לגנותו. איזו צביעות. אחרי שהאשימו את ראש הממשלה נתניהו בבגידה במדינה והפיצו עליו את עלילת הבוטים השקרית שהתרסקה אחרי שעתיים, לפיד וגנץ ממשיכים לנהל קמפיין שקרי ומכוער, תוך כדי שהם מדברים גבוהה-גבוהה על ממלכתיות ופוליטיקה חדשה. שיתביישו".



    0 תגובות